Działalność NWAI Domu Maklerskiego koncentruje się na usługach z zakresu oferowania instrumentów finansowych.
Cenimy wiedzę, kompetencje, samodzielność i odpowiedzialnośc ludzi pracujących na sukces NWAI Domu Maklerskiego i naszych Klientów.
Aktualnie poszukujemy osób na stanowiska:
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres odpowiedzialności:
przygotowywanie umów, regulaminów i wewnętrznych stanowisk prawnych związanych
z bieżącą działalnością i usługami świadczonymi przez NWAI, w tym także z analizą prawną projektów związanych ze świadczeniem nowych usług lub oferowaniem nowych produktów,
sporządzanie lub opiniowanie dokumentacji emisyjnej na potrzeby przeprowadzenia ofert instrumentów finansowych (m.in. warunków emisji obligacji i certyfikatów inwestycyjnych, memorandów informacyjnych i prospektów dla różnych rodzajów papierów wartościowych),
przygotowywanie regulacji wewnętrznych (regulaminów, procedur),
doradztwo prawne na rzecz NWAI, w tym obsługa jego organów statutowych,
monitorowanie zmian przepisów prawa, przygotowywanie alertów dotyczących nowych i zmienionych aktów prawnych dotyczących działalności NWAI;
stałe wsparcie Inspektora Ochrony Danych Osobowych NWAI w zakresie zapewniania zgodności przetwarzania danych osobowych z właściwymi przepisami;
stałe wsparcie Inspektora Nadzoru NWAI w zakresie zapewniania zgodności działalności NWAI z prawem, w szczególności w zakresie identyfikowania, monitorowania i zarządzania ryzykiem braku zgodności z
Oczekiwania:
znajomość prawa rynku kapitałowego, zagadnień związanych z obrotem instrumentami finansowymi oraz świadczeniem usług maklerskich,
doświadczenie w procesach emisji papierów wartościowych, w tym w przygotowywaniu/ weryfikacji dokumentów emisyjnych,
bardzo dobra znajomość prawa cywilnego materialnego, znajomość prawa własności intelektualnej oraz zagadnień związanych z ochroną danych osobowych i przeciwdziałaniem praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu,
praktyczne doświadczenie w obsłudze prawnej przedsiębiorców (doświadczenie w obsłudze spółki publicznej będzie dodatkowym atutem),
umiejętność przygotowywania umów, regulaminów, pism oraz regulacji wewnętrznych,
umiejętność pracy w zespole,
bardzo dobra znajomość języka angielskiego, w tym terminologii prawniczej,
co najmniej 3-letnie doświadczenie zdobyte w firmie inwestycyjnej lub w kancelarii prawnej, specjalizującej się w prawie rynku kapitałowego i świadczącej usługi dla firm inwestycyjnych, w związku z prowadzoną przez nie działalnością (wdrożenia nowych produktów i usług),
status aplikanta albo uprawnienia radcy prawnego bądź adwokata będą dodatkowym atutem.
Oferujemy:
możliwość zdobycia doświadczenia w środowisku młodych, nastawionych na sukces ludzi,
przyjazną atmosferę pracy,
elastyczne warunki współpracy,
podnoszenie kwalifikacji i rozwój umiejętności poprzez udział w ciekawych i wymagających projektach,
benefity pozapłacowe,
możliwość nawiązania stałej współpracy.
Osoby zainteresowane współpracą zapraszamy do wysłania aplikacji obejmujacej CV korzystając z formularza kontaktowego.
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres odpowiedzialności:
Oczekiwania:
Oferujemy:
Osoby zainteresowane współpracą zapraszamy do wysłania aplikacji obejmujacej CV korzystając z formularza kontaktowego.
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres odpowiedzialności:
1. Zarządzanie kompletnym cyklem życia projektów rozwoju oprogramowania w domu maklerskim, włączając w to:
• Analizę i planowanie projektów, w tym określanie celów, zakresu i harmonogramu prac.
• Implementację rozwiązań, zapewniając optymalną wydajność i skalowalność.
• Przeprowadzanie testów oprogramowania, w tym testów jednostkowych, integracyjnych, akceptacyjnych i podatności, aby zapewnić wysoką jakość produktu.
• Wdrażanie oprogramowania w środowiskach produkcyjnych oraz zapewnienie wsparcia w trakcie fazy wdrożenia.
• Utrzymywanie i rozwijanie istniejących aplikacji, w tym rozwiązywanie bieżących problemów i wprowadzanie ulepszeń.
2. Wybór odpowiedniej architektury i technologii dla projektów, uwzględniając wymagania funkcjonalne, techniczne i biznesowe oraz zapewniając kompatybilność z istniejącymi systemami.
3. Nadzór nad procesem rekrutacji oraz skuteczne zarządzanie zespołem programistów i zewnętrznymi dostawcami, obejmujący:
• Ocena potrzeb zespołu i określenie odpowiednich profili zawodowych.
• Dbanie o rozwój zawodowy pracowników, zapewniając im odpowiednie wsparcie i szkolenia. Zaplanowanie odpowiedniej strategii dla programu szkoleniowego.
• Koordynacja pracy zespołu w celu osiągnięcia ustalonych celów projektowych oraz zapewnienie wysokiej jakości wykonania prac.
4. Skuteczna koordynacja wszystkich uczestników projektu, w tym przedstawicieli biznesowych, compliance, programistów oraz dostawców zewnętrznych, w celu zapewnienia spójności działań i osiągnięcia sukcesu projektowego.
5. Prowadzenie projektów zgodnie z wybranymi metodykami, takimi jak np. Agile lub Waterfall, wraz z konsekwentnym raportowaniem postępu prac oraz odpowiednią dokumentacją techniczną i projektową.
Oczekiwania:
Oferujemy:
możliwość zdobycia doświadczenia w środowisku młodych, nastawionych na sukces ludzi,
przyjazną atmosferę pracy,
elastyczne warunki współpracy,
podnoszenie kwalifikacji i rozwój umiejętności poprzez udział w ciekawych i wymagających projektach,
benefity pozapłacowe,
możliwość nawiązania stałej współpracy.
Osoby zainteresowane współpracą zapraszamy do wysłania aplikacji obejmujacej CV korzystając z formularza kontaktowego.